Sponsor Oficial Coca-Cola

Cand eram mai mica si ma uitam la emisune oarecare, la sfarsitul acesteia spuneau si numele sponsorilor, printre care aparea de fiecare data : Sponsor oficial COCA COLA, la balul din liceu la fel ...in fine, mai multe evenimente diverse sponsorizari si unica firma COCA COLA.

Eu nu stau cu parintii mei, nici in aceasi casa ( decat o data pe luna) nici in acelasi oras, asa ca noi comunica prin telefonia mobila.( mai mult cu mama:D).
DAR vine un moment in viata unui om in care vrei sa vb si cu tatal tau ..mai mult decat : CE FACI, LA MULTI ANI, EU SUNT BINE, tu ? ETC.
Problema e ca vb cam rar cu al meu tata scump si drag norocul lui ca mai raspunde la telefonul mamei:)).
O conversatie obisnuita dintre un parinte si un copil
Ce faci ?
Bn fac, tu ce faci?
Bn ti-o dau pe mama
NUUUUU cu tine vroiam sa vb
IN ***** iar vrei bani?
NU doar sa mai vb cu tine...
Dupa 2 min de conversatie:
Stii se apropie licenta si trebuie sa platesc taxa si masterul etc
Da stiam eu ca vrei bani, ti-o dau pe maica ta.


A doua zi ma suna tata ..cati bani vrei ?

Concluzie TATA sponsor oficial coca cola !!!
Sponsorul MEU

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Sponsor Oficial Coca-Cola"

Trimiteți un comentariu