Prieteni vs cunostinte

Ce sunt prietenii si ce sunt cunostintele ? Ce inseamna cuvintele astea?
Tindeam sa cred ca prietenii sunt niste persoane apropiate cu care iti petreci timpul sau macar o data pe saptamana vorbesti la telefon, mai iesi din cand in cand in oras ...nimicuri d astea.
Cunostintele sunt niste persoane pe care le cunosti de putin timp sau poate de cativa ani dar nu interactionezi cu ei de cat o data pe an, sau poate te intalnesti din greseala pe strada, la facultate sau loc de munca si pur si simplu te saluti. cateodata ne mai folosim cunostintele sau relatiile pentru a obtine ceva ce ne dorim mult mai usor asa ca le dam un telefon chiar daca nu am mai vb de luni de zile poate de ani si le cerem un favor( ca na avem nevoie de ajutor).
In relatia dintre doi prieteni situatia e diferita : aplezi la orice ora din zi si noapte prietenul respectiv pentru orice tampenie. Dar trebuie sa tinem cont de un lucru : dragoste cu sila nu se poate, asa ca in momentul in care realizezi ca ai devenit cunostinta si nu mai esti prieten : RENUNTA

Prefer sa am cunostinte decat prieteni falsi!
PS am observat ca am o lista fff lunga de cunostinte si ff putin prieteni, au mai ramas cativa poate doi, maxim trei!
Ps2 in seara asta am invatat sa renunt! ( in sf un lucru bun)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Prieteni vs cunostinte"

Trimiteți un comentariu