Campania APA si SAPUN sau SPRAY DE GANDACI

Din pacate de la facultate pana la hotelul care lucrez trebuie sa merg cu vestitul maxi-taxi.
Acest maxi-taxi este un fel de dubita care are 17 locuri(16+1) dar el transporta zilnic vreo 30-35 de persoane (care devin niste animale...bune de dus la abator).
Astazi dupa o zi extenuanta si plina de peripetii la facultate, imi urmez rutina obisnuita: merg de la fac pana la statia de maxi vreo 10 min apoi ma urc in maxi si in functie de trafic pot face de la 15 min pana la 45 min. Cum era atat de frumos si fff cald afara am stat in maxi 45 de min langa mine in picioare era un om sub influenta damingenei (multi litrii de vin sau ce a baut el, alcool medicinal) mirosea ingrozitoooooorrrrrrrrrrrr, am cerut si eu sa se deschida un geam ...mai mult decat era deschis...o tanti mai plinuta din spate tipa: SE FACE CURENT...urmeaza un schimb de replici dragut ideea e ca tanti prefera mirosul urat decat putin curent!!!!
Solutie imi iau un spray de gandaci in geanta iar cand se mai urca un nene d asta pulverizez si eu un strop de parfum!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Campania APA si SAPUN sau SPRAY DE GANDACI"

Trimiteți un comentariu