AMR cateva zile....

Inca putin si voi implini 22 de anisori, o varsta frumoasa...Aseara am avut un vis ciudat :
pe data de 6 MAI facusem un fel de mic chef ca a doua zi am plecat in excursie, dupa ce am chefuit toata noaptea am plecat la drum (am zis sa dau in avans de baut )...spre Piatra Neamt (nu eu conduceam) si am facut accident, eu am murit-asta era pe 7 MAI -... a doua zi pe 8 MAI ma inmormantau. Toata lumea plangea ca de ziua mea in loc sa ma distrez, ei imi fac pomana.
Acum lucida fiind ...ma gandeam ca a scapat maica mea de o cheltuiala ...da de baut cu 2 ocazii:)), nu mai dati bani pe cadouri scapati si voi (coroanele sunt mai ieftine, pls fara garoafe ca va bat cu ele in cap ...mai bn iarba)
Vedem ce se intampla ...dar daca visul se adevereste ...as prefera sa faceti un chef!!!intrare gratis, bautura din partea casei, muzica o aduceti voi!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "AMR cateva zile...."

  1. mOntecOre says:
    8 mai 2009 la 18:06

    iete ca n-ai murit...o trebui sa dai de baut de fericire ca n-avem pomana?

Trimiteți un comentariu