Asa ca la romani...

Suferim de atentie din ce in ce mai mult, ca sa si primim acea atentie trebuie sa facem impresie.
Ore cum am putea face chestia asta ???Ne oferim ca facem diverse lucruri care nu ar intra in atributia noastra, dar niciodata nu ducem la bun sfarsit acel "lucru" si ne asteptam ca altii sa faca treaba noastra sau pur si simplu asteptam in nesimtire sa o faca.
Partea naspa e atunci cand mai intervine si a treia persoana ...hmmm...dificil...?
Propunerea mea : Daca suferiti de atentie puneti-va pe YOUTUBE sau nu va mai luati angajamente aiurea!
PS : probabil mai multe persoane se vor simti lezate ...I DON"T CARE !!!
NU ESTE VB DESPRE VIP URI!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Asa ca la romani..."

  1. 1321 says:
    4 mai 2009 la 05:51

    Am făcut eu ceva?...

  2. mOntecOre says:
    4 mai 2009 la 06:00

    eu cred ca despre mine e vb...dar e bine ca ti-ai pus si tu problema:))))

  3. Dan says:
    4 mai 2009 la 06:07

    nu era despre mine??

  4. Anonim Says:
    4 mai 2009 la 14:52
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  5. Sulfina says:
    4 mai 2009 la 14:54

    maaaaaaaaaaaaa pe voi am ocazia sa va injur intre 4-6-8-10 ochi

Trimiteți un comentariu